Onsdag kväll

Väntar på att body of proof ska börja på kanal 5 sen blir det sängen för min del så jag är pigg och utvilad tills i morrn.

Annars så har det inte hänt så speciellt mycket i kväll. Har sökt lite jobb, läst lite bloggar, kollat vad det finns för hus till salu runt om kring här. Har även kollat in div menyer hos olika restauranger, har lite planer inför nästa vecka ;)

Lyssnar för tillfället på när älsklingen skjuter sönder stridsvagnar och div andra saker, han spelar nämligen xbox. Det är ett rätt så sövande ljud åtminstonde enligt mig :P

Nä men jag har inte så mycket mer att skriva om för tillfället. Är det något speciellt ni vill läsa om här, skuller vara kul att veta :)
/M

Ditt ord
Postat av: malin

hehehe lät som ett trevligt insomnande ;) jag älskar bilspel ^^ dock har vi bara en fjärr o jag är kass på att köra xD citatet ovan stämmer in så himla bra!

2012-05-31 @ 08:35:01
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0