Som ett barn på en regning dag

Förut ikväll så var jag grymt uttråkad. Ville hitta på något men viste inte vad, jag var verkligen som en barn på en regning dag.

Men räddningen kom när sophia skrev på fb chatten och frågade ifall jag ville hänga med ut på en lite promenad. Ett perfekt erbjudanade som man inte kunde tacka nej till.

Det vart ingen kort PW utan vi tog en runda på 7 km i högt tempo och det känns i bena kan jag säga. Nu har jag placerat mig i soffan och varvat ner med en skål med kesella men funlight, cashewnötter och russin i. Till det en massa vatten.

I morrn så kör vi igen, det blir morgon PW x 2. Jag lär ju vara helt död i bena i morrn kväll men det är så värt det!
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0