Startat måndagen med att städa

Var super pigg när jag klev upp ur sängen förut så istället för att sätta mig och dega framför teven tog jag tag i disken. Lika bra att bli av med den på en gång så slipper man tänka på att man måste ta hand om den.

När jag ändå var uppe i varv så passade jag på att plocka iordning i lägenheten så nu är det bara ett varv med snabeldraken kvar. Ska ta det efter att jag har läst lite bloggar smat kollat mailen.

Kl 10 ska jag möta upp sophia med hundarna för att gå en promenad i det fina vädret. Hade funderinar på ifall jag skulle ge mig ut på en promenad men kände mig inte så jätte motiverad.

Just som jag hade slagit bort tanken på promenad så skriver hon på fb och frågar ifall jag ska hänga med. Klart man inte kan säga nej till att få promenadsällskap, det gör det ju så mkt roligare att gå en promenad då :)

Nej ta ett varv med snabeldraken, sen borsta gaddarna, dra en kam genom håret och svida om till träningskläder så jag är klar tills kl är 10.
/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0