Utmaning

Har redan blivit utmanad en gång men jag tycker det är roligt att läsa och svara på frågor. Så jag gjorde så att jag svarade på frågorna men hoppar över att skriva nya samt utmana några.
/M
1. Hur länge har du bloggat?
Sen augusti 2006

2. Är du nöjd/tillfreds med vem du är och hur du ser ut?

Överlag ja, men håller på att shapa upp kroppen för att få den lite mer fit

3. Favorit fritidsgrej?
Åka amerikanare, gå promenader i skogen

4. Tycker du om att laga mat?
Jag tycker det är jätte roligt

5. Bor du i hus/lägenhet/stuga o.s.v.?
Lägenhet men vill bo i hus

6. Bor du i Liten eller stor stad?
Liten stad

7. Har du någon kamera el anv. du mobil?

Har digitalkamera, systemkamera och sen den i mobilen

8. Favoit färger?
Svart, rött, brunt, vitt, blått

9. Dröm bil?
Chevrolet chevelle ss 69 eller Dodge charger 70

10. Senaste saken du köpte?
Ett par skor

11. Vad fördrar du att titta på av Dans, teater, historiska muséer, Konstutställning?

Oj det var svårt men det blir nog teater



Ditt ord
Postat av: trustmedarling

å härligt att du svarade. å vill med ha en dodge charger ^^,



ha en bra fortsatt dag.

2012-05-15 @ 14:13:15
URL: http://trustmedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0