Utmaning!

Jag fick en utmaning av söta Jennie, jag ska svara på 11 frågor och sen komma på 11 nya frågor.

1. Har du någon förebild?
Mamma och mormor

2. Vart bor du helst, på landet eller i stan?
Landet eller någon stanns mitt i mellan båda :P

3. Om du fick välja att gå på en konsert i hela ditt liv, vem skulle du då vilja se? Av alla, levande som döda artister/grupper.
Horrorpops

4. Vad gör du helst en Lördagskväll?
Myser ner mig i soffan med älsklingen och tittar på film

5. Tror du på det övernaturliga?
Lite

6. Skidresa eller solresa?

Solresa!

7. Vad gör du helst på din semester?
Tar det lugnt, umgås med vänner & familj samt åka raggarbil

8. Är du hund eller kattmänniska?
Hund

9. Om du fick 10.000 i handen nu, vad skulle du göra/köpa då?
Tror jag skulle köpa premieobligationer för 5000 kr, tatuera mig, bjuda älsklinge på resturang och köpa en snygg klänning :D

10. Tre saker du inte kan leva utan:
Mobiltelefonen, datorn & hårsnodd

11. Vad dricker du helst när det är partydax?
Rom/cola eller rom/oboy

Mina frågor

1. Dator eller teve?

2. Har du någon fobi & i så fall vad?

3. Vad dricker du helst till maten; vatten, saft, läsk eller mjölk?

4. Om du var tvungen att pierca eller tatuera dig, villket skulle det bli?

5. Sommar eller vinter?

6. Tre jobb du skulle kunna tänka dig att jobb med.

7. Dansband eller klassiskmusik?

8. Högklackade eller platta skor?

9. Vilken stad av Paris, London eller New York skulle du vilja besöka?

10. Choklad eller vaniljglass?

11. Vilken död kändis skulle du vilja träffa för en dag?

Jag utmanar:

Shabobabe

Eembla

Retrolover

Astoryofagirl








Ditt ord
Postat av: Madde

Det är taget, jag är på ;)

2012-05-14 @ 21:58:01
URL: http://shabo.blogg.se/
Postat av: Jennie & FrökenFlis

skoj läsning! :)

2012-05-14 @ 23:23:05
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Emma

Ojoj, en till utmaning. :p Hehe. Kanske, kanske gör den nån dag. :p

2012-05-15 @ 11:42:17
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: H a n n a W i l d

alltid roligt att läsa svaren :)

2012-05-15 @ 14:34:17
URL: http://wildh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0