Varit på stan

Har varit nere på sväng på stan med min mor. Vi kollade igenom lite affärer, jag passade på att handla lite på köttaffären så nu är frysen verkligen full.

Det vart det stopp på banken då vi båda skulle boka en tid med våra respektive bankrådgivare. Följde med mamma hem och tog en fika, smaskade i mig några bullar som hon hade bakat.

Nu är jag hemma och har fixat till lite här, väntar på att kl skall bli 16. Ska nämligen möta upp en tjej utanför som jag ska köpa en damejeanne. Ska göra en ljuslykta/lampa utav det.

Fick idén till det då jag läste jennies blogg då hon hade gjort så med en damejanne och det vart skit snyggt. Jag tycker ni ska ta och kika in och läsa hennes blogg. Hon skriver om sin vardag och lägger upp jätte fina bilder på bla hennes söta dotter flisan.
/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0