Det gick riktigt bra

Tråkigt väder ute i dag, det är så där grå trist regn väder ute. Det enda man i stort sett känner för är att dra täcket över huvudet. Men grannen och jag drog iväg och tränade nu på morgonen, man brukar bli så mkt piggare efter ett pass.
 
Det gick riktigt bra att träna dock så fick jag träna utan tränings skor då de trycker där skavsåret sitter. Men lyckades gå 2 km på löpbandet och det är jag nöjd med med tanke på omständigheterna.
 
Ska strax ta tag i disken och sen hoppa in i duschen. Sen vid 11 tiden ska jag ta mig ner på stan och hämta ut mina pyssel saker som har kommit. Får se om jag sätter mig och börjar med julkorten sen :)
 
/M
 

Ditt ord
Postat av: Leah

Gud så mysig dag du har framför dig!! Önskar dig en toppen dag! Kram

2012-11-22 @ 10:18:11
URL: http://www.nattstad.se/ylvalind
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Det är samma här, behöver lite sol känner jag.

SVAR: Det är bara bra med mig. :) Hur är det själv?

2012-11-22 @ 13:07:00
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0