Det här fick man för att man är duktig och tränar

Ett träningspass på gymmet med grannen är nu avklarat. Har fått en monster stor blåsa på hälen som gått sönder :( Det fick man för att man är duktig och träna. Måste leta upp ett par bättre strumpor att träna i, men i morrn får det bli vila för både kroppen och min stackars häl.
 
Ska strax hoppa in i duschen och fräscha till mig innan jag knatar över till mamma. Hon ska få sina nya soffor från ikea i dag. Så det ska bli spännande att se hur det kommer att se ut i teverummet sen när de har kommit på plats.
 
Annars så ska jag roa mig med att städa och tvätta i dag. Kanske baka lite ifall orken finns till det, ska bara komma på något lätt att baka då.
/M
 


Ditt ord
Postat av: Emma

Hehe. Det är den verkligen! Trodde inte den skulle va såå bra som den va. :)

2012-11-20 @ 10:50:13
URL: http://Eembla.blogg.se
Postat av: Josse

Ja den är så himla bra! :)

usch för skavsår, gör så ont :O

2012-11-20 @ 11:07:24
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0