Fars dag

I dag är det inte vilkensöndag som helst utan det är fars dag. Jag ska om en liten stund gå hem till mina föräldrar och fira farsgubben :) Hans farsdagpresen består utav lite skraplotter och kärleksmums som jag har bakat :)
 
Annars så ska jag ta och städa i dag vilket kan behövas efter att ha haft de små busfräna på besök. De fäller nämligen något förjävligt och sen har vi lyckats dragit in en massa löv och grus från alla promenader.
 
Jag ska även åka ut en sväng till sköldinge för lite (svär)farsdag fika, tänke ta med mig lite kärleksmums ut till de också och bjuda på.
 
Nej nu ska jag slita mig från teven och ta tag i denna söndag.
/M
 

 

Ditt ord
Postat av: malin

nybakat är alltid en kul present :) jag mår bara allmänt illa efter allt sött man tröck i sig igår ^^ super snygga tatueringar ju.. hundar eller jaa utomhus-djur i huvudtaget + skor drar alltid in massa skit denna årstid.. hate it! hur mår du idag?

2012-11-11 @ 11:52:40
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Verra

Gott med Kärleksmums, hoppas du haft en bra helg! =)

2012-11-11 @ 16:53:15
URL: http://veronicaaagesen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0