Förjälva nöjd med mig själv!

Har varit på gymmet nu under kvällen och körde ännu ett konditions pass. Denna gång la jag in en högre växel än vad jag gjorde i morse.
 
Det vart först en snabb promenad på 3,2 km på löpbandet. Tiden landade på 28 min och lite mer än 200 kalorier förbrända. Sen gick jag över till träningscykeln där jag avverkade 7 km på 25 under 30 min och brände 150 kalorier.
 
Jag är förjävla nöjd med mig själv efter träning och svettig som en gris var jag. De där fettförbrännings tabletterna Ripped Pro får en verkligen att prester bättre samt svettas ordentligt.
 
Nu har jag precis tagit en dusch och mummsa i mig en knäckemacka med lite makrill till. Så nu blir det sängen för min del, natti natti!
/M
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0