Fredag wopwop!

Tog sovmorgon då jag vaknade med huvudvärk i morse när sambon åkte till jobbet. Hade huvudvärk redan i går kväll när jag gick och la mig,  två panodil höll ialla fall huvudvärken i schack under natten.
 
Nu är huvudvärken borta men skippar gymmet i dag, fast det gör inte så mkt för jag körde slut på mig själv i går när sambon och jag drog till gymmet. Körde lite intervallträning på löpbandet, dock vart det inte så jätte mkt löpning då jag inte rikigt har kondisen för det än. Istället fick det bli till att gå riktigt fort.
 
Under tiden vi var där han jag gå ca 5,2 km, bränna 320 kalorier på drygt 45 min. Hällde väl i mig 1½ liter vatten under den tiden samt svettades som jag vet inte vad. Lyckades även på en mega stor blåsa på hälen men jävlar vad nöjd jag var då jag kände att kroppen var helt slut.
 
Men nu i dag blir det lugnt, ska vika lite tvätt och åka iväg och handla lite saker vi behöver till helgen. Ska även ta ett varv med dammsugaren så lägenheten är ren och fin tills helgen :)
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

vad skönt att det är borta nu.. du är duktig tycker jag :) åh jaa visst va han grym.. snacka om motivation men kan tänka mig att det är jävligt tufft. mena jag tyckte de va jobbigt att gå ner sammanlagt mina kilon men inte i närheten ens så fatta vad dom gör :D awesome! sådana människor ska ha en stor eloge.

2012-11-16 @ 10:25:39
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Oj du måste haft ett rejält tempo som lyckades gå över en halv mil på 45 min. Bra jobbat!

2012-11-16 @ 10:33:17
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: Linnea

Tittar in och önskar dig en bra fredag :)
kram!

2012-11-16 @ 11:22:16
URL: http://llisenffisen.blogg.se/
Postat av: Ellinore Lundin

Hej,har bytt blogg så de är därför jag inte svarat på kommentaren,hoppas allt är bra med dig :)

2012-11-16 @ 12:05:02
URL: http://www.nattstad.se/ellinorelundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0