Hållt till i köket

I dag har jag spenderat större delen utav dagen i soffan samt i köket. Bakade en god köttfärspaj och gjorde en sallad som vi käkade till lunch. Tanke var att vi skulle ha haft det till middag och lyxat till med kebabtallrik till lunch. Men där vi köper kebabtallriken öppnar inte förens kl 15 så då kastade vi om lite i matschemat :P
 
Efter lunchen så forsatte jag att hänga i köket. Bakade kärleksmums och höjdpunkten är ju nästa åtminstonde för mig att slicka ur bunken efter att man hällt i smeten i formen ^^
 
Tänkte lägga ner hälften utav kakorna i frysen så vi har något gott att bjuda på när älsklingen fyller år om ca 3 veckor. Resten kommer vi nog mumsa i oss under helgen :D
 
Nej kirra lite mat om en stund sen ska jag hämta upp min mor då vi ska åka ut till sköldinge. Hälsa på nere i svärmors lokal då de skulle ha öppet ikväll så vi får väl se om min mor handlar med sig något smycke eller dylikt.
/M
 

Lunchen
 
Kvällens fikabröd
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0