Inte så mkt för julen men..

De senaste 10 åren så har jag inte alls varit så där jätte mkt för pynta och så till julen. Kastar fram några tomtar och klär granen lite det är väl typ det jag brukar göra.
 
Men för någon vecka sedan var jag på rusta och de hade börjat med en massa julpyt. Vart som helt tokig och hittade hur mkt snyggt som helts som jag ville köpa med mig hem.
 
Vad fan har hänt med mig?! Har jag helt plötsligt gått och blivit tokig i julen, har det något med att man har hamnat på 25 års strecket eller?
 
Sambon har däremot blivit tvärt om, han typ älskade julen förut men nu räcker det med att vi har en riktigt julgran så är han nöjd. Lusttigt hur det kan bli ibland :P
 
Här har ni ialla fall lite utav de jultpyntet jag inte skulle tacka nej till :)
/M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Sandra

Ugglan är ett måste!!

Svar: Tror banne mig jag ska köpa den :) har ju köpt två andra ugglor så varför inte den också :D
Maddiie

2012-11-01 @ 12:03:04
Postat av: Sandra

Ugglan är ett måste!!

2012-11-01 @ 12:03:04
Postat av: Johanna aka Retrolover

ÅH cupcakes-en är ju to die for!!!

2012-11-01 @ 13:11:39
URL: http://retrolover.blogg.se
Postat av: Emma

Hihi, va go du är. :) Känns såååå jävla bra. :D

2012-11-01 @ 16:21:01
URL: http://Eembla.blogg.se
Postat av: Elin

Åh, vad söta ugglorna var! :3

2012-11-04 @ 19:02:15
URL: http://kackellackan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0