Naglar & gul mask

Mötet på AF fick snabbt smidigt och bra. Vi disskuterade lite om service utbildning, stiltjen som börjar bli på arbetsmarkande och planer på att kanske studera till hösten.
 
När jag kom hem så var sambon redan hemma, han kände sig mosig och hänging. Jag skrek jippi och håller nu tummarna för att hans förkylning verkligen bryter ut så han slipper att gå och va små förkyld. Förra året gick han nog små förkyld i ett halv år innan det tillslut bröt ut och sånt är inte skoj.
 
Kvällen har varit lugnt, sambon har roat sig med att spela tevespel. Själv har jag haft lite mini hemma spa, la en varm gul ansiktsmask som skulle rengöra huden på djupet. Tvättade och gjorde inpackning på håret och sen fixade jag till naglarna lite.
 
Sitter nu i soffa och tittar på space cowboys, garvar arslet utav mig haha! Ska nu njuta utav en kopp vaniljteé och mysa lite med min sjukling.
/M
 


Ditt ord
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Han får krya på sig då! :)
Vart har du köpt masken?
Var gärna med i tävlingen som mitt företag har vettja ^^

2012-11-07 @ 22:47:44
URL: http://johannasvintage.blogspot.se
Postat av: Lina Tsutsumi

Intressant blogg ni har (: Kolla gärna in musikblogg på veckorevyn! Kram

2012-11-07 @ 23:08:26
URL: http://blogg.veckorevyn.com/linatsutsumi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0