Paketinslagning och bilder på fredags shoppingen

Lördagen har varit rätt så lugnt, mest bara myst med hundarna. Sophia kom och hämtade busfröna vid 17 tiden. Vart riktigt tomt och tyst när de åkte hem, inga som grymtar, snarkar och övervakar än när man äter haha :P
 
Efter middagen som i dag bestod utav fläskfile, potatisgratäng, sallad och beasås åkte jag upp till ica. Vart så fruktansvärt sugen på något gott till kvällen. Så det slutade med att det fick bli chokladpudding, banan och klementinklyftor och så chips till karln.
 
Satt och roade mig förut med att slå in julklapparna jag köpte i fredags när jag var i norrköping. Kommer dock inte lägga upp bilder på sakerna då personerna ifråga som ska få de nämligen läser bloggen.
 
Nej nu ska jag glo på lite teve och smaska i mig lite chokladpudding. Trevlig lördagskväll på er och glöm inte bort att det är fars dag i morrn!
/M
 
Julklappar
 
Shoppingen från i fredags: Papptallrikar, örngott, hair donut, svart kjol, läppglans, julgranskulor och en juluggla.
 
Nya skor till mig skosamling
 
och så tatueringen jag gjorde hos roger, körsbär på vardera ben

Ditt ord
Postat av: Sandra

Bra att du köpte skorna :) ååh är ngt paket till mig ;)

Svar: kanske det ;)
Maddiie

2012-11-10 @ 23:13:21
Postat av: Louise

Vrååååålsnygga skor! :D

2012-11-11 @ 22:35:46
URL: http://louiisea.blogg.se
Postat av: Doris

Åååh jättegulliga tatueringar ju! :D

2012-11-12 @ 17:54:59
URL: http://pilsnerdoris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0