Blä

Känns som en riktig blä dag då jag varken har lust att göra eller hitta på något. Antar att man måste ha sådana dagar också ibland.

Ditt ord
Postat av: aminata

tack:) ja det stämmer bra! hoppas du får en bra torsdag:)kram!

Svar: Tack :)
Maddiie

2012-10-25 @ 09:57:12
Postat av: Malin

dåliga dagar behövs för att de andra ska uppskattas mer :) även om dom här dagarna verkligen känns just BLÄÄ :D hoppas iallafall att du känner lite motivation, energi och lite mer glädje under dagen :) plocka lite i hemmet? fika eller promenera med grannen eller en vän? :) eller gymma? en promenad ensam med hög musik i öronen? :D kramar till dig <3

2012-10-25 @ 10:10:32
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Lisa

Sådana dagar behövs också ibland. Hoppas du får en fin dag :)

Svar: Tack o hoppas du får en fin dag också :)
Maddiie

2012-10-25 @ 10:12:17
Postat av: Sojka

Ja jag gillar också mönstret och jag vill ha något glatt och färgglatt till nykomligen. Jag var och kollade i affären och jag vill inte ha grått eller brunt eller trista färger. :)
Kram

2012-10-25 @ 10:59:53
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0