Här ska det slöas för fullt!

Det har varit full fart i dag men nu så är allt avklarta som jag skulle göra i dag. Disken står i stället och torkar, första maskinen tvätt är upphängd. Bara två masiken kvar var av den enda körs för full muggar.
 
Har hunnti med att städa av lägenheten, fick även ett tyck och torkade av golven så nu luktar det verkligen nystädat.Det ändå som slår doften av en nystäda lägenhet är nog doften av nybakat bullar eller någon god paj.
 
Sitter nu nyduschad i soffan och slöar framför teven och det ända måste som finns kvar i dag är att fixa middag sen. Passade på att köra lite hemma spa när jag ändå skulle duscha. Skrubbade rent kroppen från dödahudceller, gjort hårinpackning, skrubbat ansiktet, smörjt in kroppen från topp till tå så nu är jag nästan lika len som en bebis :D
 
Nä fan kan inte karl ta och komma hem från garaget snart för magen kurrar efter mat.
/M
 
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

visst vart det skillnad?! :) gillar det verkligen! jo det är skönt när det är lugnt.. :D låter som du haft en toppen dag :)

2012-10-14 @ 20:07:38
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Clara Ringqvist

Så härligt!

2012-10-14 @ 21:26:39
URL: http://clararingqvist.blogg.se
Postat av: Mikaela

Hemmaspa borde man hålla på med flera gånger i veckan egentligen :) lyx! Och bra för kropp och själ :)

sv; Hihi tack :) den var god, men jag hade nog den inne lite för länge skulle jag tro :/

2012-10-15 @ 00:17:19
URL: http://rocknrolldoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0