Helt okej torsdag

Vaknade med känslar av att allt kändes blä men efter att ha släpat mig iväg till gymmet kändes allt bättre. Tog tag i städningen när jag kom hem sen. Fixade till mig och möte upp min kusin och L för pizza på gamla kastrullhäxorna.
 
De har fixat iordning där inne så det är lite mer raggarstuk över det hela vilket jag gillar skarpt. Pizzorna var super goda och vi alla vart proppmätta.
 
Väl hemma vart det lugnt, vilade en lite stund innan jag drog iväg till gymmet vid 17 tiden. Hade en lite genomgång utav fler maskiner med ena ledare. Fick jätte mkt beröm av honom för att jag var så lättlärd :)
 
Fixade till middag när jag kom hem, sitter nu och tar det lugnt i soffan. Ska strax ta tag och färga min utväxt som börjar komma fram. Det är inte snyggt att ha en blond utväxt till svart färgat hår, det gör nästan att man ser tunnhårig ut ^^ Och det vill man ju inte göra.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

låter som en toppen dag :)
skönt att få undan lite nytta och bara kunna slappa sedan.. nu är det ju en helt plockfri helg som väntar :)

2012-10-25 @ 21:55:37
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Issa

Vill du va med att tävla om ett iphone skal? :)
Checka in på vår blogg och följ instruktionerna! :) <3

2012-10-25 @ 22:21:32
URL: http://swedishswag.blogg.se
Postat av: Anna

Låter som en fin dag. :) Svar: Ja, min torsdag var bra men jobbade hela dagen.

2012-10-25 @ 22:27:00
URL: http://villemo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0