Känner mig inte riktigt hundra

I går kväll vart det ett skönt gympass då jag tränade igenom hela kroppen. Det börjar kännas lite smått att den börjar bli fastare. Skönt att se att änns slit faktiskt ger lite utdelning.
 
Tycker faktisk jag är jävligt duktigt som gymmar minst 3 pass i veckan från att inte ha tränat alls på fler år. Har nog inte varit så här motiverad sen jag höll på med hästar och det är såååååå länge sen.
 

Dock ser det ut som att det kommer att få blir en vila från träningen denna helg då jag vaknade upp täppt och lite små hängig i morse :( Har kännt i några dagar att det är något som ligger i kroppen och stör, har inte kännt mig hundra procent bra.
 
Men 2 dagars vila kanske kan göra gott för kroppen så kanske man kan köra lite lätt kondis träning på söndag. Hoppas på det ialla fall för annars kommer jag säker bli tokig, har blivit en jävla sucker för att träna haha
 
Nog pratat om träning nu :P Ska fixa till mig så ska jag möta upp natha nere på stan för vi ska luncha. Det lutar emot thai mat vilket jag inte har något emot. Sen skulle vi kuska runt stan lite, kolla in secondhandbutiker m.m.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

åh lika bra att vila då.. hoppas du känner dig bättre snabbt! bara vila tills det känns bra :) skönt att du känner förändring :D alltid lika roligt tycker jag.. tyvärr börjar mitt slappas av xD inte tränat på ett tag :/

2012-10-19 @ 11:56:34
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Elliot

SV; Taaaack! :D

2012-10-19 @ 14:41:19
URL: http://katrineelliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0