Kom fram till något

Matkoma delux efter kebabtallriken fick jag men ack så gott det smakade. Njutit av en stor kopp körsbärs teé och finulat på vad jag ska ha på mig i morrn kväll.
 
Efter mkt om och men så har jag kommit fram till vad jag ska ha på mig men sen är ju fråga ifall det känns rätt i morrn :D Naglarna är ny lackade, bena är rakade och len. Jag har kommit på hur sminket ska se ut och hur jag ska försöka fixa frillan.
 
Åh jag känner mig super pepp inför i morrn kväll :) Får bara hoppas att man slipper stöta på några jävla idioter i morrn kväll ifall vi får för oss att dra ut på krogen. Vill bara ha en toppen kväll och umgås med alla min fina vänner.
/M
 

Ditt ord
Postat av: anna

exakt min åsikt eller den kan komma t min födelsedag, stanna till nå dagar efter nyår sen poff försvinna ;P

2012-10-26 @ 22:02:28
URL: http://www.nattstad.se/Thellan
Postat av: Betty Bones

KÖRSBÄRSTE!?? Vart köpte du det!? :O

2012-10-26 @ 22:42:31
URL: http://bettybones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0