Med lite power king i kroppen så får man en gnutta energi

Åkte hem till mamma förut i dag och hämtade 3 jätte fina kökshanddukar som hon hade sytt till mig i samma tyg som förklädet.
 
Vi åkte sen upp till willys för att handla lite då jag fick för mig att jag skulle vilja baka bullarn någon dag framöver. Sen när jag kom hem tog jag tag i disken, käkade lunch och njöt utav en kall power king till hem till gården.
 
När det var slut så kände jag för att baka bullar så jag slängde ihop bulldegen och medans den stod och jäste så strök jag lite kläder som jag tänkte lägga ut på köp/sälj på fb.
 
Bakade ut bullarna och så skulle de ju jäsa igen så då passade jag på att slänga i en maskin tvätt samt dammsuga av lägenheten. Var klar lagom som bullarna skulle penslas och sen in i ugnen.
 
Nu ligger det ca 30-35 st bullar och svalnar på bakgaller som jag sen ska lägga ner i påsar. Var tvungen och provsmaka en och de var super goda :)
 
Ta en lite paus innan det är dags att fixa middag så den är klar när min hungriga karl kommer hem :D
/M
En utav de fina kökshanddukarna min mamma sydde till mig
 
Det här är bara en liten del utav alla bullar som jag bakade i dag :)
 
 

Ditt ord
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Galet produktiv tjej, Önskar jag hade en liten gnutta av den energin.

2012-10-09 @ 18:26:19
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: Linnéa

Å vilken söt kökshandduk!!

2012-10-10 @ 09:09:21
URL: http://pelleplutts.blogg.se
Postat av: aminata

vad goda bullarna såg ut:) duktig du är som bakade de:)

2012-10-10 @ 09:55:38
Postat av: vanessaljungdahl.blogg.se

Åååh så gott med bullar! :D

hur mår du ?

2012-10-10 @ 20:31:44
URL: http://vanessaljungdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0