Mörkt som natten

Ja det var det verkligen när jag klev upp 20 min efter att sambon drog till jobbet förut i morse. Då var klockan några minuter över 7 och mörkt som natten ute.
 
Myste ner mig i soffan med frukost och några tända ljus framför teven. Lyckades inte vakna till liv så tog en lite powernap iställe och nu är jag betydligt piggare.
 
Vädret ute är väl igen direkt höjdare, det är grå trist ute och så ser det ut att vara rå kallt med lite duggregn. Man blir ju inte det minsta sugen på att gå ut.
 
Men ska nog trotsa vädret lite senare och ta en sväng på stan, kolla i lite klädaffäre och så ska jag hämta ut ett paket.

/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Ellinore Lundin

Tack så mycket :)

2012-10-15 @ 10:10:20
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/
Postat av: malin

jaa det var riktigt grått & mörkt utanför fönstret i morse :/ slet mig ut ändå och nu är jag bara nöjd! man blir så trött när vädret är såhär.. regnat hela natten men i uppehåll sedan jag vaknade iallafall, tack o lov! hoppas du får en toppen dag!

2012-10-15 @ 11:29:45
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0