Nu känner jag mig på topp

Varit duktigt och dammsugit hela lägenheten i dag även bakom och i soffan samt sängen. Varit och handlat lite utav sakerna vi glömde i går. Annars så har det varit en rätt seg och slö måndag.
 
Kvällen har gått rätt så långsamt, så långsamt så jag var tvungen att ta en powernap :P Men nu känner jag mig på topp efter att ha varit en sväng till gymmet och kört igenom överkroppen.
 
Känner verkligen hur jag blir mkt piggare, glada och mår så mkt bättre efter att ha varit där. Nu ska jag varva ner med två knäckemackor med ost på innan det är dags att krya ner i sängen.
/M
 

Ditt ord
Postat av: anna

men du är ju för jävla bäst gulle :) <3

2012-10-29 @ 22:54:30
URL: http://www.nattstad.se/Thellan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0