Redan halvvägs igenom

Onsdag och redan halvvägs igenom denna veckan. Vad fort de går, insåg precis att det är drygt 7 veckor kvar innan älsklingen fyller 25. Sen så är det bara 2½ månad kvar innan det är jul! Visst vill jag ha ju men jag vill inte ha kylan och snön som vi brukar få med på köpet.
 
Nog om det, för i dag har solen tagit sig fram så smått :) Låg i sängen förut och övervägde ifall jag skulle åka till gymmet men kom fram till att ha en vilodag i dag. Började ju känna av halsen i går (bättre i dag) så då är det bättre att ta det lugn och inte vara dumdristig. Ska ju ändå iväg och träna i morrn och på lördag så en eller två vilodagar är nog bara bra för min stackars otränade kropp ^^
 

Ska roa mig men att gå ner till af i dag då jag har ett möte inbokat hos de. Hoppas det kommer flyta på lika smidigt som de senaste gångerna. Har ju rätt så bra nyheter som de borde tycka om :)
 
Har ni några roliga planer för i dag? :)
/M
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0