Regn & snorig

Grå rått väder ute och vad är inte då mer passande än en snorig näsa. Är som tur var inte så där jätte snorig än och jag hoppas att jag inte kommer bli det heller.
 
Skippade morgon träningen och laddar i stället upp inför träningen ikväll då vi ska gå igenom alla maskiner. Får hoppas de är lätta så jag kommer ihåg allt :P
 
Ska roa mig med att plocka lite här hemma idag, ta en sväng på stan med min mor och titta på tyg. Måste även iväg och kompliterings handla lite.
 
Har ringt ett samtal, hälften vunnet nu hoppas jag bara på att de ringer upp än inom en snar framtid :)
Nej en kopp tée på det här så man får upp värmen i kroppen.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Annellisaa

tack detsamma:)
Jo det har faktiskt funkat lite, man kan använda det mot allt möjligt:)

2012-10-02 @ 09:51:03
URL: http://annellisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0