Vaknar till solsken

Lördag och vi vaknade till solsken, vart lite mys innan vi tog oss ur sängen. Karln försvann till jobbet en sväng och själv dricker jag teé och tittar på Knight Rider. Jag verkligen älskade den serien när jag var liten nu ca 15 år senare tycker man den är så B. Men kitt bilen rockar fortfarande :P
 
Planer för dagen är bara att ta det lungt, vika lite tvätt och färdigställa matlistan. Lite senare på eftermiddagen så ska jag fixa håret och sminket. För ikväll är det nämligen fest med fin fina vänner som står på schemat. Åh som jag längtar!
 
Ska ni hitta på något skoj i dag? :)
/M
 

Ditt ord
Postat av: Anna

Låter som en mysig start på dagen. :) Själv börjar jag jobba klockan 13.00. Svar: Ja, det är en härlig sport och rolig. Ja, det är kul när man hittar något som passar. :)

2012-10-27 @ 11:13:48
URL: http://villemo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0