Drömmar

Hade super skumma drömmar in natt. Första drömen jag hade så vart stan invaderade av zombies och att jag hög huvudet utav två stycka med hjälp av en utav mancheterna som hänger på väggen hos mina föräldrar. De är super slöa så för att göra den vass så putsade jag upp den med stålull. Hur fan tänkte jag där?!
 


 
 
Andra drömen handlade om att jag gick på stora vägen till sköldinge med en fluffig hundvalp i koppel. Lagom som jag kom till stora valla korset hoppade det fram en stor ilsken brunbjörn. Så för att komma undan björnen så lyfte jag upp den fluffiga valpen och sprang ut på vägen några meter framför en långtradare som sen körde på björnen som hade följt efter mig.
 


 
Tredje drömen handalde om att jag varit irriterade på en person som inte kunde låta bli att lägga sig i mitt/vårat liv. Sa till flera gånger att ge fan i oss men med noll respons. Till slut ran bägaren över och jag spöade skiten ur personen, fan vad skönt det kändes. Vaknade upp och kände mig super harmonisk och nöjd med mig själv ^^
 


 
Fjärde drömen så var jag in ett varuhus där de hade provsmakning på gurkor. Det fanns typ 30 olika sorter utav gurka och då pratar jag om den hedliga gröna gurkan som vi brukar ha i sallade osv. Men i drömen så smakade vissa aromat, cheddarost, cayennepeppar och massa andra skit konstiga smaker.
 


 
 
Jag fattar inte hur man lyckas få ihop sådana skumma drömmar och så många på en och samma natt. Det är ju nästan så man skulle vilja veta vad de betyder men ändå inte :P
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Oj, vilka drömmar. De två första var ju riktigt läskiga. Usch!
Men den tredje måste ändå varit rätt go (:

2012-09-12 @ 17:26:40
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Rockabilly Mikkis ♫

Tack så mycket!!! :) Jadå, själv då? Kram :)

2012-09-12 @ 18:07:18
URL: http://rockabilly-mikkis.blogspot.se/
Postat av: anna

hahaha dina drömmar är fan lika skumma som mina ;D hahaha de är så kul..fast de beror på..en gång drömde ja om en björn som slet av skallen på en person å var sen efter mig sen vakna ja kallsvettig av att ja satte mig upp..hugaaaaaaaaaaaaaaaaan:S

2012-09-12 @ 20:17:10
URL: http://thellanz.blogg.se
Postat av: INGRIDWENELL.SE - Fashion Style Color Inspiration

haha skumma drömmar!! hittade hit av en slump och ser att du bor i katrineholm! jag är ifrån flen och har hela släkten där och i k-holm :) vad roligt!!

2012-09-13 @ 01:23:22
URL: http://ingridwenell.se
Postat av: amna

Mmm drömde en marddröm så e klarvaken nu..helvete :( ska försöka somna om

2012-09-13 @ 05:21:01
URL: http://thellanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0