En grå höst dag

I går kväll efter att vi hade kört hem mina föräldrar så fixade vi mat sen vart det att titta på film. Det vart Dark shadows som var helt okej. Till filmen vart det lite godis samt en glas med rom&cola.
 
Orkade inte skriva ihop ett inlägg med frågorna från utmaningen men ska fixa det i dag :)  Nu har vi precis avslutat en mysig frukost framför teven.
 
Ska köra igång en maskin tvätt om en liten stund och så ska jag ta hand om diskberget vi har skapat ^^  Det blir även en sväng med snabeldraken och så sak jag baka lite kola kakor. De vart riktigt uppskattade på sambons jobb vilket var kul :)
 
Sambon försvinner ut till garaget då han ska kolla på min bil. Det hanns inte med i går då han var ute då de var en annan bil som behövde hjälp.
 
Ska ni hitta på något speciellt i dag? :)
/M
 


 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0