Från shoppingen i går

Här får ni några bilder på vad jag handalde i går. Köpte ju som sagt en prickig mintgrön blus som passade mig super bra. Har aldrig trott eller tyckt att jag skulle passa i den färgen men det gör jag tydligen :P
 
Hittade den på cubus för 199 kr, den kommer bli en ny favorit i garderoben. Den passar perfekt till jeans eller en snygg svart kjol.
 
Hittade även ett par svarta leggings och träningsbyxor från gina som fick följa med hem. Så här ser träningsbyxora ut.
 
Måste bara ta och visa bilder på den fina blånboksväskan jag fick av mina föräldrar som de hade köpt åt mig när de var på semester. Jag bara ääälskar den!
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Alltid kul när man hittar en ny färg som man passar i (:Verkligen jättefin plånbok.

Nej du, är min jobbhelg nu så hinner inte med så mycket mer än det tyvärr. Ska du göra något skoj under helgen?

2012-09-21 @ 12:05:02
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: malin

älskar plånboken :D vart ju en del grejer på shoppingrundan ändå :) vill också, på onsdag kommer jackan i min ägo iallafall :D var bara 4grader i morse så man frös litegrann i skinnjackan xD

2012-09-21 @ 12:22:01
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Åh snygg plånbok. :)

SVAR: Tack så mycket. :D Ha en jättebra fredag!

2012-09-21 @ 12:26:00
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: Cassie

Luis Vuitton känns alltid rätt, fint med plånbok också. Läste att du skulle åka till Stockholm, då måste du ju spana in Luis Vuitton butiken när du är här. Kanske skaffa ett kalenderfodral?
Vad är det för shopping du ska ägna dig åt i huvudstaden, ifall du vill ha tips om bra shopping utbud?

Svar: Tror jag hoppar över det. Jag ska till shock och sen kolla in beyond retro. Ska köpa lite rockabilly kläder :)
Maddiie

2012-09-21 @ 18:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0