Hoppsan var klockan så mkt

Oj vilken lång sovmorgon det vart i dag ändå så gick vi och la oss vid halv 12 tiden. Vi gick upp för ca 20 min sen alltså 10.35.
 
Det var länge sen någon ut av oss sov så länge men skönt var det :P I dag har jag ett stort diskberg jag måste ta hand om då ingen utav oss orkade med disken igår.
 
Ska vika lite tvätt, dammsuga av lägneheten och så ska jag lägga upp bilder så ni fårf se vad jag kom hem med för roligt från shoppingen i sthlm.
 
I kväll ska min fina laga till svamprisotto åt oss, åh kan det inte vara middagsdags redan nu för jag är så sugen på det.
 
Men innan jag tar tag i allt jag ska göra så ska jag se till att få lite i magen så man får lite energi :)
Vad ska ni hitta på denna söndag?

Ditt ord
Postat av: Anna

Skönt med att sova lite längre :) Svar: Detsamma :) Själv ska jag jobba.

2012-09-30 @ 11:06:45
URL: http://villemo.webblogg.se
Postat av: Sophie "autophoto"

Visst är den och till ett bra pris :)

Dsm!

2012-09-30 @ 11:53:18
URL: http://autophoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0