Klara färdiga gå

Segt att komma upp ur sängen i dag. Hjärtat kom hem en snabbis och undrade varför jag inte svarade i telefonen för. Kollade förvånat på honom och sa att min mobil har inte ringt, det tycke med andra ord att jag inte skulle ha kontakt med omvärden. Får se ifall de kanske är dags för ett nytt simkort.
 
Men nu är jag ialla fall uppe och har fixat till mig. Ska strax åka ut till sköldinge och låsa upp garaget då karlarna skulle få hem sina varor i dag. De skulle komma mellan 10-11 och lämna sakerna, när det är gjort är det bara att brumma hem till stan.
 
Sammla ihop lite saker och sen ska jag möta hjärtat nere på stan för kl 12 har vi bankmöte. Sen avrundar vi med lite lunch på stan :) Tror det lutar emot att det blir thai mat till lunch.
 
Vad ska ni hitta på i dag?
/M

Ditt ord
Postat av: Elliot

SV; Stämmer mycket bra det! :)

2012-09-06 @ 10:27:54
URL: http://katrineelliot.blogg.se
Postat av: malin

åh 27månader är lång tid.. på söndag är vi inne på 18månade :D mitt längsta! :D iiiih! fast av en hel livstid tillsammans så är det ju ingenting av vad man har att vänta :D hihi.. idag sov jag ut till halv 10!! känner mig helt trasig, började städa o dona, nyss ätit o får se om jag orkar gymma. känner mig förkyld o slö.. :( åh du köpte vikterna :D riktigt sköna att gå i när man vant sig :)

2012-09-06 @ 12:49:36
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Cassie

Hur länge har ni varit förlovade? Har ni tänkt gifta er inom ett år (ifall inte förlovningen förstås varat längre än så) så som en traditionell förlovning funkar?

Svar: Vi har varit förlovade i över 1 år. Någon gång ska vi gifta oss men vi har ingen brådska med det.
Maddiie

2012-09-06 @ 13:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0