Nu har man kommit upp igen

Sådär nu var man vaken och uppe ur sängen igen. Men jag måste erkänna att det var segare att komma upp nu än vad det var när klockan ringde i morse.
 
Kvart i 11 orkade jag ta mig ur sängen i dag, vart duchen på en gång för att jag skulle vakna till. Har fått i mig en pirog också så magen inte ska skrika på mig.
 
Vi ska åka ut till sköldinge sen, måste kolla hur handbromsvajern går på min bil så man beställer rätt. Blir nog lite fika där ute och så skulle älsklingen packa upp ena paketet de fick i torsdags med verktyg till bilarna.
 
Om orken finns sen ska jag städa lite annars så kommer det ju alltid en dag i morrn för det haha.
 
Vad ska ni hitta på i dag?
/M
 


 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0