Pannkaks frukost

Har varit duktig i dag och fixat Amerikanska pannkakor. Det gick rikigt bra vilket jag inte trodde då grädda pannkakor inte riktigt är min grej.
 
Nu ska vi bara smälta maten, packa ihop lite saker och sen beger vi oss till Laxå för att träffa våra fina vänner. Blir till att sova över där i kväll också.
 
Hoppas ni får en fin lördag :)
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

åh vad trevligt att åka iväg sådär :) Laxå låter som långt upp i Norr men jag har uppfattat att det inte är det :p pannkakor lät inte alls fel.. mums! här får det bli tacos.. var ju ute på dumheter trots sjukorna igår :/ ångest men det var så himla trevligt och jag hade en god anledning ^^ hehe.. tatueringen vart verkligen snygg! var det den du målade på själv förut? :O

2012-09-22 @ 10:18:52
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Sara

Coolt med pannkakor till frukost, det skulle jag aldrig orka göra, haha! Jag hoppas att ni får det kul ikväll :)

2012-09-22 @ 10:47:32
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0