Sunny day

Onsdag och vi skippade morgonpromenaden då madde inte kände sig kry. Så jag passade på att ta en liten sovmorgon innan jag körde igång och tränade armar och ben.
 
Ska träna lite till sen idag då fika träffen jag hade vart inställt så istället för att bara sitta i soffan kan man ju träna ;)
 
Dagen i går bestod utav morgon promenad, städade och tvättade farsans bil så nu ser man vad det är för färg på den haha. Snacka om att det var ett mindre träningspass då solen låg på så man vart super svettig.
 
Annars så händer det inte så mkt denna onsdag. Ska förbi mina föräldrar och ta in deras post, de är ju på varmare breddgrader. Pratade med de för någon dag sen och de hade bara 29 grader varmt och så blåste det ljumna vindar. Det är ju inte så man blir något avundsjuk inte ^^
/M
 



Ditt ord
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE

skönt med en liten sovmorgon också ju :) hoppas du mår bättre

2012-09-12 @ 10:32:25
URL: http://angelica.blogg.se
Postat av: malin

jaa jag blir så less på anonyma kommentarer, sådana elaka grejer o onödiga.. hon klarar sig fint hemma några timmar under natten. hon har ju varit hemma förut fast med tillsyn under dagarna så det är inget nytt. ska passa på städa deras hus i morgon med så då är det skönare om hon får vara hemma i sitt eget bo med lugn o ro :)

2012-09-12 @ 10:59:51
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Det var skönt att höra :D

2012-09-12 @ 11:40:03
URL: http://angelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0