Tidig morgon

Var uppe redan tjugo över 6 i morse för jag hade besiktningstid kl 7 i flen. Inga blanka papper på forden utan det blir ombesiktning då handbromsen inte tog och att ena positionslampan på vänste lykta inte funkade. Det är kul med bilar eller vad säger ni haha
 
Det ironiska i det hela är att min pansarvagn till volvo jag hade förut som jag bävade för att besikta gick igenom med blanka papper. Åh det är vid sådana här tillfällen jag saknar den ^^
 
Ska strax träffa madde och ta en morognfika på sultans. Ska bli mysig, sitta och skvallra och titta på folk. Blir en sväng hem till mina föräldrar sen och fixa lite.
 
Måste åka och handla lite då det fattas diverse ingredienser till helgens maträtter och så ska jag hämta ut tändstift till älsklingens bil.
 
Vad ska ni roa er med denna fina fredag?
/M

Ditt ord
Postat av: malin

en annan har spenderat tid på gymmet.. känner mig som en överkörd jag vet inte vad! hahahha! bilar är roliga ting. speciellt äldre bilar, tycker dom lever ett eget liv ^^ älskar när man sitter o fikar/lunchar och spanar på folk.. man ser en hel del skojiga typer :p

2012-09-07 @ 09:44:46
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Jennie & FrökenFlis

nej fy för bilar när dom bara kostar pengar haha ;)

kram och hoppas du får en fin helg!

2012-09-07 @ 11:56:47
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: Anonym

sv: Tack så mycket :)

Och förlåt för sent svar!

2012-09-07 @ 12:42:29
URL: http://johannachristoffersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0