Frisk luft och matkoma

Efter att sambon och jag hade spenderat ca 90 min på gymmet åkte vi hem för att fräscha till oss. Knatade sen ner till sultans och käkade en god lunch där.
 
Svidade sen om till arbets/garage kläder och åkte ut till sköldinge. Tog med mig cheesecaken hem till svärföräldrarna där det bjöds på kaffe. Fick fika sällskap av john, lundborg och robban som hade tagit en paus från bilmekandet.
 
Efter fikat drog J,L och R till garagte medans sambon och hans far tog tag i lite små fix med sina bilar på gårdplan. Själv hjälpte jag svärmor att rensa ogräs i hennes växthus, var riktigt varmt och skönt i solen.
 
När alla var klara så åkte vi bort till garagte där vi delade på oss, karlarna försvann in till bilarna och svärmor och jag ner till hennes lokal. Fick sällskap ut av Johan och T som tittade förbi en sväng.
 
Drog hem vid 16 tiden, svänge förbi pizzerian och beställde käk. Fick skaplig matkoma efter att jag hade tryckt i mig halva kycklingrullen. Orkade inte mer men oandra sidan så var det ingen liten rulle jag fick heller.
 
Resten av kvällen blir lugn vi ska dricka lite mjöd ikväll och så har sambon fått för sig att han ska vaxa sitt bröst. Det ska bli spännande och snäll flickvän som jag är så ska jag självklart hjälpa honom ;)
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Oj det var en dag med mycket saker inblandat. Hoppas kvällen slutade bra.

Jag skulle ju inte råda dig till att köpa böckerna kan jag säga (:

Ha en bra söndag!

2013-04-21 @ 07:44:41
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Malin

låter som en jätte bra helg :) skönt att komma upp tidigt för träning också.. om min gubbe ändå gick med på det ;) hahaha! ska va glad när han kommer upp denna tid ^^ en annan som är för morgonpigg :P gott med kycklingrulle, åt chickenwrap på donken igår med o taco till middag xD kan ju rulla nu xD det är en privat mottagning :( känner ju sig blåst. men det är pga en skuld hos folktandvården jag inte får gå där :(

2013-04-21 @ 09:42:04
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0