God morgon onsdag

Sol ute men himlen skvallrar om att det finns en chans till regn. Jag hoppas då innerligt att de molnen blåser bort och låter solen få härja fritt i dag.
 
Frukosten ligger i magen och jäser, ska strax fixa det sista innan jag åker iväg till jobbet. Jobbar till 17 i dag sen blir det raka vägen hem för att fixa middag.
 
Sen ikväll ska vi roa oss med att storhandla, känner att det är bättre att göra det ikväll än att slås med allt folk i morrn då lönen trillar in.
 
Japp där har ni min dag. Hur ser er dag ut, har ni något skoj inplanerat?
/M

Ditt ord
Postat av: Doris

Smart drag där! Vi kör på löne-storhandling vi, fast jag kör ett annat smart hä. Jag överlämnar inköpslistan till karlen ;) hihi

2013-04-24 @ 08:34:05
URL: http://pilsnerdoris.blogg.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Ja, det började soligt här - och sen kom molnen! :(

2013-04-24 @ 12:08:58
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0