Gråblå himmel

Sovit som en prinsessa i natt och var riktigt pigg när jag vaknade nu på morgonen. Frukosten ligger i magen och jag väntar på att det ska bli dags att åka till jobbet.
 
Än så länge så känner jag ingen antydning till huvudvärk och jag hoppas på att klara mig hela dagen ifrån den. Det sista jag gjorde innan jag gick och la mig i går var att smörja in nacke/hals med tiger balsam.
 
Vädret ute är väl inte så mycket att hurra över, gråblå himmel men inget reng än. Hoppas på att solen kanske kan försöka visa sig i dag, det vore ju inte helt fel.
/M

Ditt ord
Postat av: Malin

vad skönt :) hoppas även att denna dag går bra! Joo jag tyckte också att tiderna var helt ok :) spännande att se hur det går.. oki jag är själv översynt men ingenting jag märker av så det är inget måste på glasögon :p förstår att det är bra att ha en längre eller kväll/natt körning då man anstränger blicken mer.. här är det inte heller lovat regn idag så jag ska passa på att promenera till gymmet :P bara hoppas att det håller sig i schakt ;O

2013-04-14 @ 09:11:46
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0