i'm singin in the rain

Vaknade nu i morse utan huvudvärk, high five på det!  Det som var mindre roligt att vakna till var dagens väder, snöblandat regn.
 
Ja det är väl tur att vi ska vara inne större delen utav dagen jag och min brukare. För inte blir man det minsta pepp på att ta sig ut.
 
Det hade ju inte varit helt fel att kunnat krya ner i sängen igen, lägga sig brevid sambon och dra täcket över huvudet åt vädret. Men cash is king och sen så trivs jag himla bra på mitt jobb.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

vad skönt att du trivs :) det är bra.. hade jag haft ett jobb jag trivs med så skulle jag även kunna jobba natt o kvällar vilket jag kommer få göra nu med, eller det är ganska sköna tider. även om jag hellre börjar 7 än 10 ^^ 10-18, 12-20 12-10 med sovande jour :) ganska nice ändå! sen är ju detta jobb helt annorlunda än mitt andra.. ska bli spännande! regnar här med idag.. huuua! det är tur man har bil sådana här dagar ;) hoppas dagen går bra och rusar undan så du får hem o krama sambon :D har du alltid glasögon förresten eller läsglasögon? har inte tänkt på det :) för i somras hade du inga :P kram

2013-04-13 @ 09:19:47
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0