När kroppen och sinnena är bort domna

Usch får man vara så här trött?! Var tvungen att gå upp tidigt i dag för att flytta bilen då jag inte orkade lete efter en plats på rätt gata igår när vi kom hem från gymmet på kvällen.
 
Men är det inte lite typiskt att bara för att man ska gå upp tidigt när man igentligen är ledig jag då sover man som en kratta. Det gjorde väl inte saken bättre att sambon tog över ca 85% av sänge och att försöka få honom att flytta på sig är icke det lättaste.
 
Nu när vi klev ut i morse så var det tydligen rätt så kallt då det var frost på bilarna. Själv märket jag inte av kylan så mkt då både kroppen och sinnena var som bort domna nästan.
 
Ska käka lite frukost och sen bege mig till gymmet i vanlig ordning. Sen under dagen så skulle det komma lite folk som ska köpa kläder utav mig. Hoppas på att alla dyker upp eller åtminstonde hör av sig ifall de får förhinder.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Åh va segt! Hoppas du får en bra dag iallafall. Kallt ute här också idag ;/

2013-04-10 @ 08:35:29
URL: http://johannasrockabilly.com
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

SV: Skönt de, ska träna efter jobbet jag med är de tänkt :)

2013-04-10 @ 10:25:36
URL: http://johannasrockabilly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0