sweat baby sweat

Gick upp samtidigt som sambon i morse, tycker man får ut så mkt mer av dagen ifall man inte sover bort störrel delen av morognen.
 
Hängt på gymmet 1 h 45 min nu på morgonen och svettats som en gris. Tränade armar/rygg och så rundade jag va med lite konditions träning. Passade på att höja lite vikter i dag och det gick riktigt bra.
 
Tvätten som jag körde igång i morse hänger på tork och nu ska jag hoppa in i duschen innan det bär av ner till försäkringsbolaget. Har nämligen fått två inte allt för tjusiga stenskott i rutan så ska prata lite med de om hur vi ska göra och vilken firma jag ska anlita för att fixa det.
 
Annars har jag inga direkta planer för resten av dagen utan tar det nog lite som det kommer. Har ni några speceilla planer för dagen?
/M
 

Ditt ord
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

- Åh, tusen tack:)

2013-04-22 @ 11:49:45
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0