Trevlig lördag trots det dåliga vädret

Haft en trevlig lördag med jobb trots det dåliga vädret. Det har varit snöblandat regn större delen utav dagen.
Vi hade dock tur att det blev uppehåll när vi skulle ner på stan och fixa lite ärenden.
 
Annars så har vi glott på teve i dag och bara slappat. Huvudvärken kom smygande några timmar innan jag skulle gå av mitt pass. Tror jag måste ha sträckt något i nacken eller legat tokig som gör att huvudvärken kommer.
 
Sambon och jag fixade en super god middag bestående av honungsglaserade rotfrukter i ugn, till det vart det lövbiff med beasås. Fy tusan vad gott det var!
 
Hoppade in i duschen sen och fräschade till mig. Smörjde in nacken och sidorna av halsen med tiger balsam så jag hoppade det ska hjälpa lite. Ska försöka tigga till lite massage av sambon sen.
 
Kvällen blir lugn vi ska titta på resident evil retribution sen blir det sängen för min del då det står jobb på schemat i morrn. Ska även hålla i en inskolning men det ska nog gå bra :)
/M
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0