Woop woop

Har varit vaken sen 5.55 i morse och än så länge har orken inte försvunnit. Blev gymmet med sambon i morse, jag var super pepp och han var väl inte lika pepp som mig.
 
Nu har vi käkat frukost, vart andra frukosten för dagen för min del. Haha känner mig nästan som en hobbit med deras second breakfast.
 
Sks hoppa in i duschen och sen ska det ner på stan, fixa med en försäkring för att sen åka iväg och handla. Måste städa av lägenheten i dag för det känns som en mindre kaos här.
 
Blir nog till att färga håret i dag också ifall orken finns kvar :P
/M
 

Ditt ord
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

SVAR: Detsamma. :)

2013-04-02 @ 13:33:59
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: Meela

Skönt när man känner att man har massa energi och hinner med en hel massa :D Allt är toppen med mig, känner att jag äntligen lever alla sjukhus tid nu. Hoppas det är fint med dig me! Påsken var toppen med massa saker att göra. Glad Påsk i efterskott
kram

2013-04-02 @ 14:21:37
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0