Ge mig sol!

Vaken och ska om en stund åka till jobbet för att avverka mitt 9 h pass. Man vart ju inte det minsta sugen på att kliva ur sängen i morse då det första man såg var grå trist väder.
 
Snälla någon ge mig lite sol istället, det blir ju så mkt lättare att ta sig upp ur sängen på morgonen. Jaja får hoppas på att dagen går snabbt och att det inte kommer några regnskurar.
 
Det är nämligen inplanerat att vi ska ner på stan en sväng så snälla väder gud kan du åtminstonde se till att det är uppehåll på förmiddagen så ska jag inte klaga ifall det är gråtrist väder i morrn.

Ditt ord
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att du får en fin dag på jobbet! :)

2013-08-31 @ 07:12:54
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Emma

Vill också ha sol! Helst sommar året om. ;) Eller med ett par månaders höst. Hehe.

2013-08-31 @ 09:07:04
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0