God morgon

Har sovit som en prinsessa i natt och vaknade pigg och utvilad när klockan ringde i morse. Det är fredag i dag och för de flesta innebär det helg efter kl 16 men icke för mig.
 
I dag har jag ett 24 timmars arbetspass framför mig men kl 8 i morgon bitti tar jag helg. Hoppas att dagen flyter på bra och går snabbt men det tror jag nog.
 
Vet att vi ska titta på fångarna på fortet ikväll vilket ska bli kul. Det skulle faktisk vara roligt att prova på det de får göra där jag minus det där med ormar, spindlar och små kryp haha.
 
Har ni några planer för i dag/kväll?
 
 

Ditt ord
Postat av: Johannas Rockabilly

Men gött med pengar iaf anatar jag? ;)
Vad jobbar du med? (:

Svar: Ja pengar är ju aldrig fel ;) Jag jobbar som personlig assistent.
Maddiie

2013-08-23 @ 12:10:36
URL: http://johannasrockabilly.com
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas jobbet går bra för dig då. kram

2013-08-23 @ 14:39:03
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0