Trevlig dag

Det har hunnits med mycket i dag. Har tränat, städat, tvätta och diskat innan jag for iväg till jobbet.

Här har det varit full fart. E har haft besök och det bjöds på god thai mat till middag.
Nu är det djur akuten och sen du är vad du äter som gäller innan det är säng dags.

Sitter och finular på ifall man kanske skulle skaffa sig en i-pad. Det tåls att tänka på.


Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Härligt när dagarna flyter på sådär.
Här är sambon sjukt sugen på att skaffa I-pad medan jag är lite mer tveksam.

Hoppas du får en bra tisdag!

Svar: oki. ja jag ska undersöka noggrant ifall det är värt pengarna men oandra sidan så börjar min dator sjunga på de sista verserna :/
Tack o desamma!
Maddiie

2013-08-20 @ 10:11:50
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0