Årets höjdpunktrer

          Tänkte skriva lite om årets höjdpunkter i mitt liv, några lite mindre än andra men ändå höjdpunkter. 
 
  • Första höjdpunkten som var rätt så stor var att jag fick ett deltidsjobb som personligassisten i början av året. Det var riktigt skönt att inte längre vara arbetssökande. 
 
  • Den andra höjdpunkten som inte var lika stor men endå grymt rolig var årets upplaga av Live and jive. En hel kväll i rockabilly anda med bra musik och kanon trevlig stämmning.
 
  • Tredje och en av de största höjdpunkterna kom i mitten av juni då en utav våra drömmar slog igenom då vi blev husägare till ett fint och mysigt hus ute på landet. Och i slutet av september så gick äntligen vårt flyttlass från lägenheten i stan till huset på landet. 
 
  • Fjärde höjdpunkten under året var resan upp till Rättvik och Classic Car Weekend. Bodde på en mysigt hotell i Tellberg och bara njöt av det fina vädret och alla snygga bilar.
 
  • Den femte och en av de stor höjdpunkterna var att jag i oktober fick den fasta tjänsten som tandsköterska på heltid som jag sökte på folktandvården i katrineholm. Lyckan var verkligen gjort med ett fast jobb, stadig inkomst och bra arbetstiden från mån-fre.
         
          Man kan säga att 2013 verkligen har varit mitt år då jag lyckades ro hem drömjobbet, bli husägar och inte           att glöm ha min fantastiska sambo vid min sida att dela allt detta med! Jag hoppas att 2014 kommer bli             minst lika bra.
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Ja du har verkligen haft ett kanon år 2013. Hoppas det fortsätter så :D

Svar: Eller hur :D Det hoppas jag med :)
Maddiie

2013-12-10 @ 17:07:07
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Ninni

Hoppas du får en trevlig tisdagkväll /Ninni

2013-12-10 @ 18:36:32
URL: http://ninnicka.se
Postat av: Louise

Vilket kanon år! Sikta högt så kommer du långt nästa år också :-D

2013-12-10 @ 18:47:35
URL: http://louiisea.blogg.se
Postat av: Emma

Härligt. :D

2013-12-10 @ 19:13:49
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: Emelie

Åh vad härligt att du har haft ett så bra år! :D

2013-12-11 @ 23:14:57
URL: http://retroretroretro.blogg.se
Postat av: malin

verkligen ett kanon år :D kul med både hus & jobb! Såg läskigt ut med bilden i det andra inlägget.. huuua! en del gaddar har man ju slungat ur.. uff! är det inte obehagligt att jobba så? vad får du göra som tandsköterska? man lagar inte o så då va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0