Julbord + fredag den 13:e

I går jobbade vi fram till lunch sen var det på med finkläderna, piffa till håret och så åkte hela jobbet ut till Hedenlunda slott. Där satt vi först på möte i ca 2½ timme med alla folktandvårds kliniker i sörmland. 
 
Det vart sen glögg och mingel uppe på slottet innan det sen bjöds på roligt lucia tåg och ett super gott julbord. Ända minuset var att vi nog var lite för många människor (ca 350 st) för att det skulle flytta på smidigt när alla skulle hämta julmat. 
 
Kom hem efter kl 21 proppmätt och hög på socker. Somnade som en stock så fort huvudet nuddade kudden. Hade ont i huvudet i morse när jag vaknade, berodde nog på allt socker jag fick i mig igår. 
 
Var inne och jobbade hos två olika tandläkare i dag. Tycker det är kul för då får man chansen att sammla på sig så mkt kunskap som möjligt då alla jobbar lite olika. 
 
Det bjöds på lite lussefirande av våran festkommite och vid lunchtid slutade jag. Vart ner på stan, köpte ett nytt läppstift innan jag hoppade in hos min frissa. 
 
Hon färgade mina fransar/bryn, klippte topparna och lcokade mitt hår som avslutning. Vart super nöjd och allt gick kanon bra då det är fredag den 13:e. Men jag är inte så skrockfull utav mig. 
 
Fixade de sista julklapparna, var förbi en sväng hemma hos mina föräldrar innan jag köpte thai mat med mig hem. Sambon är på julbord i dag så jag gottar till det lite extra med läsk och choklad efter som jag har fått den stora äran att hämta honom någon gång i kväll. 
 
thaimat till middag
 
super nöjd efter besöket hos vera på heaven or hell

Ditt ord
Postat av: Henrik Olsson

Gott med julbord! :)

2013-12-14 @ 08:20:18
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: malin

vad snygg du blev i håret :) låter hur trevligt som helst med möte och träffa så många andra "kollegor" eller vad man säger som jobbar inom samma men på olika platser :) och julbordet dessutom! vi hade julfest igår men då jobbade jag såklart så nästa år kan det nog bli av :D tack jag är verkligen jätte glad! känns bra att man får lite mer tid med sambon än 4 hela dagar ^^

Postat av: Anna Katana

Blev ju jättebra :D Supersnyggt!
Tycker du gjorde helt rätt i att lyxa till det när sambon var på julbord, även om du redan hade varit på julbord också.

Ha en bra lördag!

2013-12-14 @ 13:09:53
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Veronica

Åhh va snyggt håret vart, passade verkligen dig! :)

2013-12-14 @ 23:07:40
URL: http://veronicaaagesen.devote.se
Postat av: Emelie

Åh va mysigt! Älskar julbord!

Vilken snygging där!

2013-12-15 @ 12:24:33
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0