Mentalt slut

Gud jag känner mig mentalt slut efter en hel arbetsdag men en massa patienter. Förvisso hade vi bara 10 stycken i dag men man träffar ju ca 50 personer till. Det är delvis kollegor och sen allt folk man träffar på i väntrummet när man ska hämta sin patient. 
 
Efter en heldag på jobbet så vart det fort hem då vi skulle få fikabesök i form av sambons bror med familj. Det var full fart på barnen. Pratade ihop oss lite om jul, vad vi ska äta till middag och vem som ska ta med vad.
 
När de hade åkt vid halv 7 tiden så hoppade jag in i duschen medans sambon fixade middag. Matlådorna tills i morrn är fixade och nu har vi parkerat våra rumpor i soffan. 
 
Ska glo på äntligen hemma efter det så ska sambon få spela GTA 5 och jag ska läsa igenom lite bloggarn innan det blir en tidigt sänggång.
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

du har en utmaning i min blogg :)

Svar: såg det :) gör den i morrn då jag är lite piggare :P
Maddiie

Postat av: malin

man blir trött utav massa folk omkring sig tycker jag med ^^ mysigt att prata ihop sig över jul, det är ju snart dags! :D måste dra dit o kolla för de var gööörsnygga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0