Mys lördag

Vår fredagskväll vart lugn då vi spenderade den framför teven. Vi hade köpt lite glögg, kex och ostar som vi mummsade på. 
 
Efter en lång arbetsvecka så tog en lång och mysig sovmorgon innan vi startade denna lördag. När frukosten var avklarad så lastade vi min bil full med bråte och åkte till tippen. 
 
Påvägen hem så köpte jag nya torkarblad till min bil, stannade till på maxi också för att köpa det vi behöver för veckans mat. 
 
Sambon monterade min kupevärmare i bilen så nu kommer det va varmt och skönt i den på morgonen när man ska iväg till jobbet,
 
Ska träna lite här hemma om en stund och sen ska jag köra på lite hemmaspa. Skrubba kroppen, ansiktsmask, färgbomb i håret och måla tånaglarna.
 

Ditt ord
Postat av: Henrik Olsson

En tur till tippen då och då är väl aldrig fel! :)

Svar: nä det är det verkligen inte :)
Maddiie

2013-12-08 @ 08:25:50
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Emelie

Åh va mysig dag!

Sv:tack för omtanken! <3

2013-12-08 @ 09:43:53
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0